Gomitu di u tennista

Chì ghjè u gomitu di u tennista?

U gomitu di u tennista (epicondilite esterna di l'umeru) hè una inflammazione dolorosa di u tendinu à l'iniziu di u musculu estensore di l'avambracciu fora di l'articulazione di u gomitu. U dolore hè causatu da una lacera cronica causata da sforzi ripetuti di u musculu estensore di l'avambracciu. I pazienti ponu sperimentà dolore in a zona affetta quandu afferranu o alzanu oggetti cù forza. U gomitu di u tennista hè un esempiu classicu di sindrome di burnout. I ghjucatori di tennis è badminton sò più cumuni, e casalinghe, i travagliadori di mattoni, i travagliadori di legnu è altri chì facenu sforzi ripetuti à longu andà per fà attività di gomitu, sò ancu propensi à sta malattia.

Sintomi

L'iniziu di a maiò parte di a malatia hè lentu, i primi sintomi di u gomitu di u tennista, i pazienti sentenu solu u dolore laterale di l'articulazione di u gomitu, i pazienti cuscientemente sentenu u dolore di l'articulazione di u gomitu sopra à l'attività, u dolore pò qualchì volta irradiassi in sù o in ghjò, sentenu discomfort di distensione acida, ùn sò micca disposti à fà attività. E mani ùn ponu micca esse difficili per tene e cose, tene a pala, alzà a pignatta, torce asciugamani, maglioni è altri sporti ponu aggravà u dolore. Di solitu ci sò punti sensibili lucalizati nantu à l'epicondilu esternu di l'umeru, è qualchì volta a sensibilità pò esse liberata in ghjò, è ancu ci hè una ligera sensibilità è dolore di muvimentu nantu à u tendinu estensore. Ùn ci hè micca rossu è gonfiore lucale, è l'estensione è a flessione di u gomitu ùn sò micca affettate, ma a rotazione di l'avambracciu pò esse dolorosa. In casi gravi, u muvimentu di stende e dite, i polsi o e bacchette pò causà dolore. Un picculu numeru di pazienti sperimentanu un aumentu di u dolore in i ghjorni di pioggia.

Diagnosticu

A diagnosi di u gomitu di u tennista hè principalmente basata annantu à manifestazioni cliniche è esame fisicu. I sintomi principali includenu dolore è sensibilità à a parte esterna di l'articulazione di u gomitu, dolore irradiatu da l'avambracciu à a manu, tensione in i musculi di l'avambracciu, estensione limitata di u gomitu, rigidità o muvimentu limitatu in l'articulazione di u gomitu o di u polsu. U dolore s'aggrava cù attività cum'è stringhje a manu, girà a maniglia di una porta, alzà oggetti cù u palmu in giù, swing di rovesciu à tennis, swing di golf è pressà nantu à a parte esterna di l'articulazione di u gomitu.

Immagini à raggi Xmostranu artrite o fratture, ma ùn ponu micca rilevà prublemi cù a spina dorsale, i musculi, i nervi o i dischi solu.

Scansioni MRI o TCgenerà imagine chì ponu rivelà ernie dischi o prublemi cù l'osse, i musculi, i tessuti, i tendini, i nervi, i ligamenti è i vasi sanguigni.

Analisi di sanguepò aiutà à determinà s'ellu ci hè una infezione o un'altra cundizione chì causa dolore.

Studi di i nervicum'è l'elettromiografia (EMG) misuranu l'impulsi nervosi è e risposte musculari per cunfirmà a pressione nantu à i nervi causata da ernie discali o stenosi spinale.

Cumu trattà u gomitu di u tennista cù prudutti d'elettroterapia?

U metudu d'usu specificu hè u seguente (modalità TENS):

①Determinate a quantità ghjusta di corrente: Ajustate a forza di corrente di l'apparecchiu d'elettroterapia TENS secondu quantu dolore sentite è ciò chì vi pare cunfortu. In generale, cuminciate cù una bassa intensità è aumentatela gradualmente finu à sente una sensazione piacevule.

② Piazzamentu di l'elettrodi: Pone i patch di l'elettrodi TENS nantu à o vicinu à a zona chì face male. Per u dolore à u gomitu, pudete metteli nantu à i musculi intornu à u gomitu o direttamente sopra à induve face male. Assicuratevi di fissà i cuscinetti di l'elettrodi strettamente contr'à a vostra pelle.

③Sceglite a modalità è a frequenza ghjuste: I dispositivi d'elettroterapia TENS anu di solitu un inseme di diverse modalità è frequenze tra cui sceglie. Quandu si tratta di dolore à u gomitu, pudete optà per una stimulazione cuntinua o pulsata. Basta à sceglie una modalità è una frequenza chì vi cunvene per pudè ottene u megliu sollievu di u dolore pussibule.

④Tempu è frequenza: Sicondu ciò chì funziona megliu per voi, ogni sessione di elettroterapia TENS duveria durà tipicamente trà 15 è 30 minuti, è hè cunsigliatu di aduprà da 1 à 3 volte à ghjornu. Mentre u vostru corpu risponde, sentitevi liberi di adattà gradualmente a frequenza è a durata di l'usu secondu i bisogni.

⑤Cumbinazione cù altri trattamenti: Per massimizà veramente u sollievu di u dolore di u gomitu, puderia esse più efficace se cumminate a terapia TENS cù altri trattamenti. Per esempiu, pruvate à aduprà cumpresse di calore, fà qualchi allungamentu dolce di u gomitu o esercizii di rilassamentu, o ancu riceve massaggi - ponu tutti travaglià inseme in armunia!

schema

Posizione di a pasta di a piastra d'elettrodi: A prima hè attaccata à l'epicondilu esternu di l'umeru, è a seconda hè attaccata à u mezu di l'avambracciu radiale.

suluzione

Data di publicazione: 24 d'aostu 2023