L'apparechju mostratu in a figura hè R-C4A. Selezziunate u modu EMS è sceglite trà a gamba è l'anca. Ajustate l'intensità di i dui modi di canali prima di inizià a vostra sessione d'allenamentu. Cuminciate per fà esercizii di flessione è estensione di u ghjinochju. Quandu sentite chì a corrente hè liberata, pudete applicà a forza contr'à u gruppu musculare o longu a direzzione di a cuntrazione musculare. Fate una pausa quandu a vostra energia hè esaurita, è ripetite questi movimenti d'allenamentu finu à a fine.

1. Piazzamentu di l'elettrodi
Identificà i gruppi musculari: Focus nantu à u quadricipite, in particulare u vastus medialis (coscia interna) è u vastus lateralis (coscia esterna).
Tecnica di piazzamentu:Aduprate dui elettrodi per ogni gruppu musculare, posti paralleli à e fibre musculari.
Per u vastus medialis: Pone un elettrodu nantu à u terzu superiore di u musculu è l'altru nantu à u terzu inferiore.
Per u vastus lateralis: In listessu modu, pusiziunate un elettrodu nantu à u terzu superiore è unu nantu à u terzu mediu o inferiore.
Preparazione di a pelle:Pulite a pelle cù salviette imbevute d'alcol per riduce l'impedenza è migliurà l'adesione di l'elettrodi. Assicuratevi chì ùn ci sianu micca capelli in a zona di l'elettrodi per migliurà u cuntattu.
2. Sceglie a frequenza è a larghezza di l'impulsu
※ Frequenza:
Per rinfurzà i musculi, aduprate 30-50 Hz.
Per a resistenza musculare, e frequenze più basse (10-20 Hz) ponu esse efficaci.
Larghezza di l'impulsu:
Per a stimulazione musculare generale, impostate a larghezza di l'impulsu trà 200-300 microsecondi. Una larghezza di l'impulsu più larga pò pruvucà cuntrazzioni più forti, ma pò ancu aumentà u discomfort.
Aghjustamentu di i parametri: Cuminciate à l'estremità inferiore di u spettru di frequenza è di larghezza d'impulsu. Aumentate gradualmente secondu a tolleranza.

3. Protocolu di trattamentu
Durata di a sessione: Puntate à 20-30 minuti per sessione.
Frequenza di e sessioni: Eseguite 2-3 sessioni à settimana, assicurendu un tempu di ricuperazione adeguatu trà e sessioni.
Livelli d'intensità: Cuminciate cù una bassa intensità per valutà u cunfortu, poi aumentate finu à ottene una cuntrazione forte, ma tollerabile. I pazienti devenu sente una cuntrazione musculare, ma ùn devenu micca sperimentà dolore.
4. Monitoraghju è Feedback
Osservate e risposte: Fate attenzione à i segni di fatigue musculare o di discomfort. U musculu deve esse stancu ma micca dulurosu à a fine di a sessione.
Aggiustamenti: Se si verifica dolore o discomfort eccessivo, riduce l'intensità o a frequenza.
5. Integrazione di a riabilitazione
Cumbinazione cù altre terapie: Aduprate EMS cum'è approcciu cumplementariu cù esercizii di fisioterapia, stretching è furmazione funzionale.
Implicazione di u terapeuta: Travagliate strettamente cù un fisioterapeuta per assicurà chì u protocolu EMS s'allinea cù i vostri obiettivi generali di riabilitazione è u vostru prugressu.
6. Cunsiglii generali
Mantenete l'idratazione: Beie acqua prima è dopu e sessioni per sustene a funzione musculare.
Riposu è Recuperazione: Permette à i musculi di ricuperà adeguatamente trà e sessioni EMS per impedisce u sovrallenamentu.
7. Cunsiderazioni di sicurezza
Contraindicazioni: Evitate l'usu di l'EMS sè avete dispositivi elettronichi impiantati, lesioni cutanee o qualsiasi contraindicazione cum'è cunsigliatu da un prufessiunale sanitariu.
Preparazione à l'emergenza: Siate cuscenti di cumu spegne u dispusitivu in modu sicuru in casu di discomfort.
Seguendu queste linee guida, pudete aduprà efficacemente l'EMS per a riabilitazione di u LCA, migliorandu a ripresa musculare è a forza mentre minimizate i risichi. Date sempre priorità à a cumunicazione cù i fornitori di assistenza sanitaria per adattà u prugramma à i bisogni individuali.
Data di publicazione: 8 ottobre 2024